Szolgáltatásaink és egyéb rendszereink

Könyvelés/ adatszolgáltatás


Azoknál az Önkormányzatoknál, akiknél nem tudnak könyvelő vagy pénzügyi munkatársat foglalkoztatni, vagy egyéb szakmai okok miatt, Társaságunk vállalja a könyvelési feladatok elvégzést, valamint hozzá kapcsolódóan a beszámolók határidőre történő beadását képzett szakember csapatunkkal. Az évek óta ASP.GAZD rendszerben könyvelő kollégáink biztosítják a feladatok pontos és határidőben történő elvégzését. Így Ön nem egy könyvelővel, hanem egy szakértő csapattal végezheti el a számviteli feladatokat.


Az Önkormányzatok és Intézmények esetében teljeskörű vagy részfeladatok végzését is ránk bízhatja.

  • teljes számla-, banki forgalom könyvelése
  • munkabér-, és járulék könyvelés
  • adó könyvelés
  • tárgyi eszköz nyilvántartás vezetése
  • vagyonkataszteri nyilvántartás vezetése
  • beszámolók és adatszolgáltatások benyújtása a KGR_K11 rendszerbe
  • zárási tevékenység teljes körű elvégzése

Az egyemberes megoldással szemben Társaságuknál egy csapat segíti az Ön munkáját.

A szolgáltatás részleteivel, megrendelési igénnyel az asp@ecity.hu címen, illetve a 06 30 984 7680 telefonszámon Horváth Krisztinánál jelentkezhet.

Pénzügyi és Számviteli támogatás


Az új központi ASP Gazdálkodási rendszer, használatával összefüggésben Társaságunk tanácsadási szolgáltatást indított, melynek során az ASP Gazdálkodási rendszer szakmai támogatását végezzük. A használat során felmerülő szakmai, számviteli és szoftverhasználati kérdéseket megválaszoljuk, segítve az önkormányzatok munkavégzését, a határidők betartását. Amennyiben kevés a szakembere vagy nem sikerült kellően megismerni az új központi ASP Gazdálkodási rendszert, keressen bennünket bizalommal.

Könyveléssel foglalkozó kollégáink miben tudnak segíteni?

Általános kérdések, problémák kezelése

  • Helpdesk rendszeren keresztüli kérdés-/problémafelvetés lehetősége, ami gyors válaszadást, segítségnyújtást tesz lehetővé.
  • Segítséget adunk a menürendszerben/programban való eligazodásban: mit, hol kell rögzíteni, mire érdemes figyelni, mi az ami segítheti a munkavégzést stb.
  • Szükség esetén Teamvieweren keresztüli segítségnyújtás (távoli hozzáférés az ügyintézők számítógépéhez) ezzel módszerrel a tanácsadást végző kolléga láthatja az Önök munkatársának képernyőjét és aktívan tud segítséget nyújtani.

Segítségnyújtás a könyvelés ellenőrzésében, az adatszolgáltatások előtti ellenőrzésekben, egyeztetésekben

  • konkrét gazdasági események lekönyveléséhez folyamatleírás
  • Kincstár által kiadott anyagoknál részletesebb leírások, magyarázatok
  • kötelező egyezőségek vizsgálata a 4/2013. (I.11.) Kormányrendelet 17. számú melléklet előírásai alapján
  • pénzkészlet egyeztetés
  • űrlapok ellenőrzése, egyeztetése főkönyvhöz
  • igény szerint helyszíni oktatásokat is tartunk

Az egyemberes megoldással szemben Társaságuknál egy csapat segíti az Ön munkáját.

A szolgáltatás részleteivel, megrendelési igénnyel az asp@ecity.hu címen, illetve a 06 30 984 7680 telefonszámon Horváth Krisztinánál jelentkezhet.

Tanácsadás


Kiemelkedő színvonalú, személyes, telefonos, vagy online segítségnyújtás a költségvetési számvitel területén!

Cégünk 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a költségvetési számvitel területén, így ügyfeleinket akár helyszíni konzultáció keretében, akár telefonon, vagy online módon tudjuk támogatni a napi munkavégzésben.

Valamint az új központi ASP Gazdálkodási rendszer, használatával összefüggésben Társaságunk tanácsadási szolgáltatást indított, melynek során az ASP Gazdálkodási rendszer szakmai támogatását végezzük. A használat során felmerülő szakmai, számviteli és szoftverhasználati kérdéseket megválaszoljuk, segítve az önkormányzatok munkavégzését, a határidők betartását. Amennyiben kevés a szakembere vagy nem sikerült kellően megismerni az új központi ASP Gazdálkodási rendszert, keressen bennünket bizalommal.

Könyveléssel foglalkozó kollégáink miben tudnak segíteni?

Általános kérdések, problémák kezelése:

  • Helyszínen, telefonon vagy online rendszeren keresztüli kérdés-/problémafelvetés lehetősége, ami gyors válaszadást, segítségnyújtást tesz lehetővé.
  • ASP rendszer esetében segítséget adunk a menürendszerben/programban való eligazodásban: mit, hol kell rögzíteni, mire érdemes figyelni, mi az ami segítheti a munkavégzést stb.
  • Szükség esetén Teamvieweren keresztüli segítségnyújtás (távoli hozzáférés az ügyintézők számítógépéhez) ezzel módszerrel a tanácsadást végző kolléga láthatja az Önök munkatársának képernyőjét és aktívan tud segítséget nyújtani.

Segítségnyújtás a könyvelés ellenőrzésében, az adatszolgáltatások előtti ellenőrzésekben, egyeztetésekben:

  • kötelező egyezőségek vizsgálata a 4/2013. (I.11.) Kormányrendelet 17. számú melléklet előírásai alapján
  • pénzkészlet egyeztetés
  • Sűrlapok ellenőrzése, egyeztetése főkönyvhöz

Ajánlatunkat az Ön igényének megfelelően, előzetes egyeztetés alapján adjuk. Hogy csak olyanért fizessen amire valóban szüksége van!

Az egyemberes megoldással szemben Társaságuknál egy csapat segíti az Ön munkáját.

A szolgáltatás részleteivel, megrendelési igénnyel az asp@ecity.hu címen, illetve a 06 30 984 7680 telefonszámon Horváth Krisztinánál jelentkezhet.