Az új központi ASP Gazdálkodási rendszer, használatával összefüggésben Társaságunk tanácsadási szolgáltatást indított, melynek során az ASP Gazdálkodási rendszer szakmai támogatását végezzük. A használat során felmerülő szakmai, számviteli és szoftverhasználati kérdéseket megválaszoljuk, segítve az önkormányzatok munkavégzését, a határidők betartását. Amennyiben kevés a szakembere vagy nem sikerült kellően megismerni az új központi ASP Gazdálkodási rendszert, keressen bennünket bizalommal.
Könyveléssel foglalkozó kollégáink miben tudnak segíteni?
Általános kérdések, problémák kezelése
- Helpdesk rendszeren keresztüli kérdés-/problémafelvetés lehetősége, ami gyors válaszadást, segítségnyújtást tesz lehetővé.
- Segítséget adunk a menürendszerben/programban való eligazodásban: mit, hol kell rögzíteni, mire érdemes figyelni, mi az ami segítheti a munkavégzést stb.
- Szükség esetén Teamvieweren keresztüli segítségnyújtás (távoli hozzáférés az ügyintézők számítógépéhez) ezzel módszerrel a tanácsadást végző kolléga láthatja az Önök munkatársának képernyőjét és aktívan tud segítséget nyújtani.
Segítségnyújtás a könyvelés ellenőrzésében, az adatszolgáltatások előtti ellenőrzésekben, egyeztetésekben
- konkrét gazdasági események lekönyveléséhez folyamatleírás
- Kincstár által kiadott anyagoknál részletesebb leírások, magyarázatok
- kötelező egyezőségek vizsgálata a 4/2013. (I.11.) Kormányrendelet 17. számú melléklet előírásai alapján
- pénzkészlet egyeztetés.
- űrlapok ellenőrzése, egyeztetése főkönyvhöz
- Igény szerint helyszíni oktatásokat is tartunk.
Az egyemberes megoldással szemben Társaságuknál egy csapat segíti az Ön munkáját.
A szolgáltatás részleteivel, megrendelési igénnyel az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen, illetve a 06 30 984 7680 telefonszámon Horváth Krisztinánál jelentkezhet.